Четвъртък, 27 Юни 2019

Хората са най-важният фактор за изграждане на доверие към една компания

  Разговаряме с Добромир Милев, Ръководител „Сервизна дейност – регион юг“, Интерагри България
Преглеждания: 1188 | Коментари: 0 | Добавено: 21/05/2019 | 16:43 |
Хората са най-важният фактор за изграждане на доверие към една компания
Добромир Милев

- Г-н Милев, вие отговаряте за сервизната дейност в южната част на България, моля, споделете вашата визия за развитие на сервизната дейност!

По отношение на развитие на сервиза се стремим към едно - изграждане на доверие. Това как го постигаме има много отговори.  Важно е да имаме стратегия и да действаме планирано, защото по този начин минимизираме възможността за грешки, спазваме обещания и печелим по-лесно доверието на нашите клиенти. В тази връзка се стремим към опростяване на процесите, касаещи сервизната дейност.

Стараем се да улесним максимално ежедневната работа на сервизния специалист, като опростим процеси, процедури и олекотим ежедневната му работа откъм административна дейност.  Оптимизирането на процеса от момента на обаждането на клиента до цялостното отстраняване на повредата е съществен фактор, който подпомага съкращаване на времето за реакция и подобрява комуникационния процес между сервизния специалист и клиента.

Вярвам, че успешното реализиране на стратегията зависи от стъпките, които извървяваме всеки ден. Непрекъснато подобряваме сроковете на изпълнение на ремонтите. Така например, гаранционните ремонти са сведени до 24 ч. от момента на обаждането на клиента до отиването на екипа на място. Всичко това неминуемо подобрява нашата конкурентноспособност и ни прави по-успешни на пазара.

- Как виждате роляте на сервизния специалист в компанията?

Хората от сервиза имат съществено значение за изграждане имиджа на компанията, те, заедно с представителите на отдел „Продажби", са лицето на Интерагри пред нашите клиенти. Опитът досега показва, че първата машина я продава търговеца, а следващите ги продават хората от сервиза. Всичко това придава ключово значение на сервизния специалист в процеса на изграждане на доверие към компанията.

- Какви качества трябва да притежава един сервизен специалист?

Освен да притежават нужната квалификация, начинът, по който комуникират с клиентите е съществен. Затова, освен необходим минимум обем знания и умения, изключително важно за сервизните специалисти е да бъдат отворени и мотивирани за самообучение и развитие по отношение на уменията си за комуникация, за да могат да реагират адекватно и гъвкаво спрямо спицификата на всеки клиент. 

Както споменах, много е важно да имат достатъчно добра мотивация за самообучение, т.като  машините и технологиите постоянно се обновяват и за един сервизен специалист е много важно да бъде в крак с всички тези промени, за да можем да сме адекватни и конкурентноспособни на пазара.

- Има ли някакво изискване относно образованието на сервизните специалисти?

Желателно е хората, които имат интерес да започнат работа като сервизни специалисти да имат образование с такъв профил, в идеалния случай да бъдат инженери или да идват от професионални гимназии. Добре е да знаят и английски език, тъй като голяма част от професионалната литература не е преведена. Отново бих искал да наблегна на това, че е много важно да осъзнават ролята на самообучението.

Сервизните специалисти непрекъснато се обучават. Още със старта преминават въвеждащо продуктово обучение, след това посещават специализирани обучения в тренинг центъра на New Holland, както и след оценка и анализ на специфичните нужди на всеки, преминават и други специализирани обучения, насочени към развитие както на професионалните, така и на личностните им умения, свързани с комуникация, справяне с конфликти, управление на време. И всчико това се случва с цел подобряване общуването с клиентите и максимално удовлетворяване на всяка индивидуална клиентска потребност.   

- Смятате ли, че стажантските програми и работата с университети могат да съдействат за намиране на добри кадри и тяхното по-високо квалифициране?

Стажантските програми са нещо хубаво и добро, т.като младите хора са като „пластелин" и бихме могли да постигнем много с млади, мотивирани, имащи жлание за развитие хора. Разбира се младото поколение си има своята специфика, но това е едно от предизвикателствата в ежедневната ни работа.  Както ние сме способни да ги научим на много неща, така и самите ние се учим с тях и чрез работата си с тях. Стажантската практика в компанията е едно добро начинание, което разкрива много перспективи пред това бизнесът и образованието да уеднаквят своите очкавания и така да си бъдат максимално полезни.

- Как управлявате екипа си?

Изграждането на добри работещи отношения в екипа, основани на взаимно разбиране и доверие е от съществена важност, затова се стремя да стоя близо до своя екип. Опитвам се да ги познавам по-добре и търся индивидуален подход с всеки, с цел постигане максимално удовлетворителен резултат за нашите клинети.


Етикети: | Добромир Милев | сервизна дейност | Интерагри България | управление | образование
Категория: Техника

  • КОМЕНТАРИ - 0

НЯМА ДОБАВЕНИ КОМЕНТАРИ

За да добавите коментар влезте като регистриран потребител или направете своята безплатна регистрация
 
 

ОЩЕ ОТ Техника:

04/06/2019
Интерагри България открива нов продажбено-сервизен комплекс в Благоевград...
03/06/2019 5.11 мин.
| ВИДЕО | Новина плюс: Бързорастящо развитие на тежкотоварните автомобили у нас, автор: Елена Доч...
31/05/2019
Бързорастящо развитие на тежкотоварните автомобили у нас ...
27/05/2019
Интерагри България отваря спешен телефон за своите клиенти по време на жътва...
 
 

Всички ЛЮБОПИТНО
27.06.2019 | 9:47
От днес влиза в сила новият регламент за киберсигурнос...
Това обяви българският еврокомисар за цифровата икономика и общество ...
От днес влиза в сила новият регламент за киберсигурността
 
27.06.2019 | 9:27
Lebanese Agro - Food Expo 2019 стартира днес...
Заместник-министърът на земеделието, храните и горите д-р Янко Иванов щ...
Lebanese Agro - Food Expo 2019 стартира днес
 
26.06.2019 | 20:02
Министър Димов предложи ЕК да създаде Европейски фонд ...
В Люксембург се проведе редовното заседание на Съвета на министрите по...
Министър Димов предложи ЕК да създаде Европейски фонд за чиста мобилност
 


Всички ПРЕДАВАНЕ АГРОФОРУМ
Излъчено: 8 Юни 2019 - 15 Юни 2019
Нова селекция при рапицата – нови възможности за предстоящата кампания...
Преглеждания: 722
Излъчено: 1 Юни 2019 - 8 Юни 2019
Изкуственият интелект дава нови възможности при използване на агротехниката...
Преглеждания: 1579
Излъчено: 18 Май 2019 - 25 Май 2019
Световни иновации в агросектора...
Преглеждания: 2154
 
 
ВРЕМЕТО  
 
КАТЕГОРИИ     ПОЛЕЗНИ САЙТОВЕ   ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ  
Агробизнес и финанси
Биоземеделие
Винарство
Гори
Европарламент 2014
Емисия новини
Енергия
Животновъдство
Празници и обичаи
Пчеларство
 
Сайт 7 дни
Агромаркет - ТВ магазин
АгроКомпас - месечно списание за агробизнес
AGRO.BG - селскостопанският интернет портал на България
Агрофорум - предаване за селско стопанство
Автор: mobchuth 21/06/2019
Коментар: The Livie and Luca little one footwear and toddler shoes can in good shape pre-walkers to preschool aged young children generally. While the majority of the Livie and Luca toddler Продължава...
Автор: mobchuth 21/06/2019
Коментар: But this Beats by Dr. Dre line is just not with out any faults, i've to confess. There are already a whole lot of experiments on the plastic cracking, and also you definitely reall Продължава...
Автор: Велев 06/12/2018
Коментар: Срокът за изплащане на средствата ще бъде определен след вземане на решение от УС на ДФЗ през 2019 г Продължава...