Над 50% от фермерите в Германия с профил във Фейсбук
Над 50% от фермерите в Германия притежават профил в някоя от социалните мрежи като Фейсбук, YouTube или участват в различни дискусионни форуми. Това информира порталът agrarheute.com, позовавайки се на специално проучване за употребата на интернет комуникациите и модерните технологии. Според него 53,4% от стопаните са активни в онлайн пространството, като 30,1% са активни всеки ден. Над 60% от участвалите в проучването са заявили, че използват социалните мрежи и по време на професионалната си работа. Други 2,8% влизат само по веднъж в различните онлайн платформи. Най-голяма популярност сред фермерите имат Фейсбук (67,1%) и YouTube (51%).
35,7% от фермерите използват виртуалното пространство само за лични нужди, а 4,9% само във връзка с професионалните си задължения. 78,3% от анкетираните следят новините в агро сектора, а 59,8% търсят необходимата им информация за нови продукти или машини. 55,6% от стопаните търсят в интернет пространството съвети за ежедневната си работа. Други 42,4% ги използват за контакти с колеги от бранша.
В проучването са участвали почти 200 фермери, което не го прави представително за земеделското стопанство, уточняват организаторите.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ