Земеделие за поколенията – това е новият слоган на АЗПБ
Земеделие за поколенията – това е новият слоган на Асоциацията на земеделските производители в България. Неправителствената организация навърши 10 години от създаването си.
Според Ивайло Тодоров към днешна дата, картината е подобна. След два месеца идва новият програмен период за земеделието на Европа, а фермерите нямат информация и не знаят как да се подготвят за новите изисквания.
В тази връзка браншовата асоциация се е заела да организира в края на този месец или най-късно началото на следващия семинар, на който да се разисква прилагането на зелените плащания от 2015-та година.
Освен множеството неизвестни около новия програмен период 2014-2020-та, от годините остават нерешени важни проблеми пред агросектора.
За 10 години работа в селското стопанство, Асоциацията на земеделските производители констатира, че бизнесклиматът се подорбява и селското стопанство все по-атрактивно. През последните години неправителственият сектор става все по-силен коректив на управляващите. Браншовите организации в земеделието все по-често си подават ръка, посочи още Ивайло Тодоров.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ